Project verdwenen
Kan je jouw project niet terugvinden of lukt het niet deze te openen? Dat kan te maken hebben met de browsercookies. Om dit op te lossen kan je het beste de browsercookies wissen, dan de browser opnieuw opstarten, en opnieuw inloggen in je account. Volg dezelfde stappen als je problemen ervaart met inloggen.
Als je aan jouw project hebt gewerkt terwijl je was ingelogd dan is deze opgeslagen onder in jouw account en kan je deze openen via de optie 'Bestand'. In deze video laten we je zien hoe je jouw projecten kunt openen, opslaan en kopiëren:
Houd er rekening mee dat je maar op één apparaat tegelijk kan werken onder hetzelfde account. Als je op meerdere plekken tegelijk werkt, bijvoorbeeld omdat je samenwerkt aan een glossy wordt er maar één versie opgeslagen.
Soms kan het zijn dat je project niet weergegeven wordt als je via de optie 'Bestand' op 'Open' klikt. Als je dan kiest voor 'Nieuw', krijg je alsnog de melding "Er is een bestaand project gevonden. Wil je hieraan verder werken?". Via die weg kom je alsnog in je project terecht.
Ervaar je hierna nog steeds problemen? Neem dan contact op met My Glossy service & informatie.